2012. október 13., szombat

Női öltöző

Most szintén a coming outon pörgök. Női öltöző. Vajon jó helyen vagyok-e itt. Vajon öltöznének-e körülöttem így a nők, mernének-e meztelenek lenni előttem, ha tudnák. Vagy egyáltalán: jelent-e bármit, hogy megnézem őket? Van-e az én nézésemben valami, ami miatt külön kéne öltöznöm?

Igyekszem nem nagyon nézni senkit. Pedig hogyan nézek? A családomban sok nő (akkor: lány) vesz körbe gyermekkorom óta. A világ legtermészetesebb része volt meztelenül fürdeni velük egy esős nap után, uszodába járni, hálóingbe bújni egymás előtt. Táborokba jártam. Sosem zavart. Más-e vajon most?

Tudom úgy nézni a nőket, hogy hát nők, együtt öltözünk, so what, meg úgy is, mint mikor erotikus képeket nézek. De vajon ők tudnának-e úgy öltözni velem, hogy együtt öltözünk, so what, ha kiderülne, hogy én leszbikus vagyok?

Ez nem a legfontosabb kérdések egyike, de ma felmerült bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése