2012. november 8., csütörtök

Gender Studies?

Az unokabátyám a következőt találta mondani:*

"A nők nem értik meg, de a férfinak három dologra van szüksége: hogy legyen a nővel szex, hagyják aludni és adjanak neki enni.

A nők pedig arra vágynak, hogy megdugja őket a férfi. Erre olyannyira vágynak, hogy ha három hétig nincs szex, beleülnek akár egy kaktuszba is."

Miután szálanként összeszedegettem a kihullott hajamat, a következő gondolataim támadtak:

A nők ebben a felfogásban teljesen passzív résztvevők.

A nők ebben a felfogásban valamiféle belső hiánnyal rendelkeznek, amire a legtökéletesebb megoldás egy pénisz.

A nőknek a szexualitás fájdalmas. (Lásd. kaktusztüskék.)

Ebben a felfogásban a férfiak nem igazán rendelkeznek neocortexszel, vagy prefronális kérgi működésük elhanyagolható, voltaképpen autonóm módon működő ösztönlények ők, akiket a kaja-szex-alvás hármas mozgat and nothing else.

Nincs szó itt arról (ami az én vesszőparipám, ha már), hogy a férfiak kimutathatják az érzelmeiket, törődésüket, megmutathatják a gyengéiket, belső világukat, félelmeiket, sejtéseiket, örömeiket. Sad face.

És mi van BTW a leszbikus nőkkel?**

Most akkor az én szexuális életem alapból nincs? Meg a barátnőmnek sincsen? Mi valami tiszta platóni szerelmen alapuló, kölcsönös kielégítetlenségben létezünk? Csak hogy tudjam. Vagy úgyis tudja helyettem más?

Szóval ez egy tradicionális szerepfelfogáson alapuló, heteronormatív és szexista pár gyöngyszem volt, ami szerintem nemcsak az LMBTQ embereket bánthatja (hiszen ők ebben a felfogásban nem léteznek), hanem az olyan embereket is, akik nem ilyen módon képzelik el az emberi viszonyokat. Tudom, hogy az unokabátyám részben provokálásból szokta mondani nekem és Anabelle-nek ezeket, de engem azért tud bosszantani a rugalmatlansága és dogmaszerűsége.

*Anabelle-féle interpretációban, de én magam is már ezerkétszázszor hallottam.

**Az van, hogy mondtam Anabelle-nek, prevenciós céllal most megdugnám őt, mielőtt még mindenféle formás kaktuszokat szed össze, és az ő eltökéltségét ismerve más buja növényeket is behálóz.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése